Friday, November 19, 2010

19. november

Eile toimus Luksemburgi klubis Burgundia regiooni simultaan. See on üldiselt selline tore üritus, mille järel saab jaotuste väljatrükid ja kommentaarid kelleltki Louis Gauthey'lt. Mul pole õrna aimugi, kes too selline on, aga ma juba eelmisel kuul kahtlustasin, et need kommentaarid on suhteliselt kahtlase väärtusega, siis nüüdseks olen ma selles päris veendunud. Näiteks suutis ta ühte pakkumisjärgnevusse sisse kirjutada küündimatu pakkumise.

Selle jao kohta väitis brošüür, et neli pada läheb üheta, kuna väljamängija ei saa vältida kahe ruutu- ja kahe trumbitihi kaotamist. Tehniliselt võttes on see õige, sest väljamängija trumpkontrollile saab ebamugavalt kallale ronida, aga kõige loogilisem kaitse annab lepingu kolinal välja ja selleks, et mingit muud avakäiku teha, peab olema kas tõeliselt kõva või parasjagu rumal. Muidu jälle üks armas lihtne skviisipoiss. Meie muidugi pakkusime topeltklapi pealt üle vastase viie ärtu tõkke viide patta ja see tuli ruutu ässa avakäiguga välja. Ma usun, et te ei taha detaile teada.

No comments:

Post a Comment