Wednesday, October 13, 2010

13. oktoober

Kuigi ma tunnen, et bridžialane vorm on praegu üldiselt väga hea, tuleb tunnistada, et ma millegipärast kipun patserdama pisiasjadega. Eile õhtul BBOs mängides juhtus ühes jaos selline kurioosne lugu, et ma jätsin väljamängijana deblokeerimata mitte ühe, vaid koguni kaks masti! Loomulikult ei pea ka vastased siis niimoodi kaitsma, aga ikkagi oli lõppseisus suhteliselt ebameeldiv olla, kui lauast naeratasid vastu kaks nuppu, mis oleksid võinud seal ka olemata olla ... Tegelikult ma arvan, et netitsi mängides peaks olema märksa lihtsam maste lauast "salaja" deblokeerida, kui päriselus - laua taga sa pead mainima lauale kindla kaardi või siis ise küünitama ja selle teiste vahelt välja õngitsema, netis on fookus üksikute kliberite pealt natuke eemal ja vastane ei pruugi kunagi aimata, kas mingi asja mängimise taga on mõni kaval plaan või sa klikkisid suvalist (ja lihtsalt tabasid viienda kaardi asemel neljandat, sul savi).Ja GIB ütleb, et kui avakäigul asendada lauast ristikaks ristiseitsmega, siis kaotan ma lepingu ainult teise tihisse pada emandat käies :(

3 comments:

  1. GIB või asi, kõik muu kui risti äss avakäigul lauast annab kaitsele võimaluse võtta 6 esimest tihi (risti K, pada, pada löök, ärtuga üle, pada löök ja ruutu ässa pead ka loovutama).

    ReplyDelete
  2. OK, täpsustame - kui ma olen avakäigul ristisoldatiga tihi saanud

    ReplyDelete
  3. Tegelikult ma arvasingi, et tugev NT ja DONT, aga otsustasin lihtsalt seekord vahelduse mõttes ühemastileheks kirjeldada selle lehe.

    ReplyDelete