Friday, November 16, 2018

16. november 2018 - balansseerida või mitte, see ongi küsimus


Segatiimide valikturniiri esimese matši 20. jaotus (meie mängisime seda järjekorras viiendana) oli mu ees küsimus, kas balansseerida või mitte.

Mul oli (teine käsi, kõik tsoonis):
♠T9532
♥K762
♥KE4
♣3

Pakkumine käis:
1♣ (nat)          Pass                1NT                Pass
Pass                ?

Ma oleksin võinud juba 1♣ peale 2♣-ga sisse tulla, mis pm. lubabki 5-4+ kalleid ja 7-11, aga ma leidsin, et see asi näeb ikkagi natuke rõvedalt nõrk välja. Kui aga 1NT minuni jõudis, oli taas otsustuskoht.

Kuna pakkumisest järeldus, et partneril on mingit jõudu ja taga ilmselt neljast kallismasti ei istu, leidsin, et ega ma siia vaikselt surema ei tulnud, ja pakkusin 2♥, et näidata mõlemat kallismasti. Ehk siis sama pakkumine, mis meil olnuks tugeva 1NT avangu peale.

Selgus kaks halba tõsiasja –
Esiteks, et partner ei olnud minuga ühel lainel, et ma mõlemat kallismasti luban. Kuigi meil on olemas vastav kokkulepe ranna-ruutu 1♦ -1NT järgnevuse korral, et tugeva NT vastane süsteem on sees, siis ma eeldasin, et see võiks kehtida ka naturali 1♣ kohta (mis on ainult ülinapilt naturaalsem kui ranna-ruutu 1♦), Maarja eeldas, et ei.

See oli ainult pool häda, suurem häda oli, et partneril olid 2-2 kallid ja vastastel 24 pildipunkti, nii et kui mul tagant kontraga asi üles võeti, siis lõppes see kõik -800ga. Suuremast hädast päästis, et võistkonnakaaslased realiseerisid 3NT ja kadu piirdus 5 IMPiga.

Nii et õigus olnuks neil, kes tolle jao oleksid läbi passinud, aga ma endiselt ei tunne end liiga halvasti, et seda tegin, ma endiselt arvan, et mul oli ka kõvasti ebaõnne.

No comments:

Post a Comment