Wednesday, November 23, 2011

23. november

Eile jõudsin Pärnusse ja otsustasin õhtu veeta seal teisipäevast individuaali togides. Ühes jaos oli mu partneril omapärane avakäiguprobleem. Pakkumine käis nii:
3___DBL___pass___4
pass__6____DBL___pass…

Tõenäoliselt tundis ta kontreerides ennast päris mugavalt, kuna ta käes oli pakkumise valguses võimatuna näiv elajas:

xx
Äxxx
KEx
ÄKxx
Lauale pani ta igatahes K ja kogu jagu oli järgmine:

♠xx
♥Äxxx
♦KEx
♣ÄKxx

♠ÄKExxxx
♥-
♦ÄST9xx
♣-
S, EW
♠Sx
♥Sxx
♦xxx
♣Exxxx

♠xx
♥KETxxx
♦x
♣STxx


Kuna väljamängijal ei olnud ruutudega midagi head ette võtta, siis läks leping üheta (nagu ta läheks suvalise avakäiguga, mis ei ole ruutu – isegi väiksest ristist ÄK alt piisaks). Alles pärast jõudis meie peakoludesse mõte, et avakäik oli nadi, trumpi oli vaja käia! Nimelt kui laud on sarnane, aga sisaldab ühte ruutut vähem, on väljamängijal ilma trumbikäiguta võimalik ruutu tegema lüüa!
Meie õnneks olid ülejäänud Westid passiivikud ja omast käest slämmi täis ei vajutanud ning said mängida 4 kontraga ja 5 kontraga, +13 IMPi tühjast kohast.
Teine ootamatu plussikoht oli meil veel, kui me lehtedega:
KE
ÄKTx
Äxxx
Äxx

ÄSxxxxxx
ESx
E
S
jäime peale mu kalli tsooni 4 avapakkumist alumisest käest väiksesse slämmi. Ülejäänud laudadel avati minu lehega 1 (mõtlesin ka sellele) , mis viis 6NT lepinguni ja 2 (sellele ma küll ei mõelnud, väga põgusalt kaalusin 3 avangut, aga siis suutsin kokku lugeda, et mul on neid padu üle seitsme), misjärel lõppes pakkumine 4-s.
Ja tegu ei olnud mitte arvutijaotustega, mõlemad ülalnimetatud elajad segasin ma ise oma väikeste käekestega!

1 comment:

  1. II jaos olen propageerinud määramata jõuga 3 kallist avangut säärast tüüpi lehega ( kui pole tegemist guljašiturniiriga, kuna kaduja rohkem ), kadujaid 4-4.5 ( vahel ka 5 nagu normaaljaotusega selles jaos ). Mu kallis partner oleks selle tõstnud kiirelt seitsmesse, tal ju trumbist KE ja veel 4 tihi 3 ässaga! Viisakas olnuks küsida muidugi ässa, aga sõduriga masti ei ole ma iial sellisesse avangusse paigutanud.

    Tavaliselt on siiski olnud veidi lühem trump ja sedavõrd ka tugevam. Eelduseks partnerile tõsteteks on ALATI vähemalt 2 kliberi olemasolu.

    Säärase avangu mõttele on viinud 3 kallist avangute palju väiksem sagedus. Samuti saab ka punktirikaste lehtedega samade kadujate olemasolul kiirelt vastastel pakkumise isu ära võtta, nende tõkked ei sega nii väga, samas ennast partnerile avades.

    Uudistaja

    ReplyDelete