Sunday, June 5, 2011

5. juuni

Vastased pakuvad ühepoolselt 1NT(nõrk) – 3NT, partner teeb avakäiguks pada ja sulle vaatab vastu järgmine pilt:

_______♠3
_____________♠E84
_____________♥E8
_____________♦T5
_____________♣ÄKEST9
_______♠ÄT2
_______♥ÄS954
_______♦43
_______♣532

Lauast pannakse väike (või 8) ja nüüd pead sina otsustama, kas mängida kümme või äss. Sven valis kümne, meie vastas olnud Nunes ässa ja ümberlülituse väiksesse ärtusse. Ülejäänud kahed kaardid olid:

______♠K963
______♥KT3
______♦9862
______♣74
♠S75
♥762
♦ÄKES7
♣86

Ühesõnaga vahe oli 6 tihi (tõenäoliselt oli avakäiguks mõlemas lauas küll tegelikult ♠6, sest Sven-Vasja mängivad 3-5 ja Fantoni-Nunes Slawinski käike, aga  ma ei ole selles väga kindel ja see ei ole ka vist eriti oluline – kuigi nagu näha eelnevatest kommentaaridest pean ma juhuslikke klibereid kirjeldades väga ettevaatlik olema) ja 12 IMPi välja.

Ma ei tea, kuidas Nunes seda avakäiku protsessis, aga ma arvan, et võtme õigeks lahenduseks andis lauast mängitud väike pada. Kui väljamängijal juhtub olema xx(x) vastu Exx-i ja kõrvalt äss puudu, siis arvestab ta tõenäoliselt nelja padatihi kadumisega ja seetõttu võib mängida lauast emanda (mis kaotab kui pada on 5-2 duubelpildiga ja ♥Ä lühikese pada käes ja muidu tuleksid tihid kotti).

Vugraphi mängu vaadates ma kahjuks targemaks ei saanud – seal jäi mõlemas toas väljamängijaks ristidega käsi ja avakäiguks tehtud väike ärtu lõppes seitsme tihi kiirkasseerimisega…

1 comment:

  1. Ärtu lülituse leiavad ehk need lihtsamalt kes rohkem nõrga sanga vastu kaitses on pidanud olema.

    ReplyDelete