Monday, November 23, 2015

23. november

Üle-eelmisel nädalal tuli Tartu klubis mulle kätte ilmselt mu senise elu kõige elajalikum jaotus:

♠-
♥ES9x
♦Ä
♣ÄKET9xxx

Istusin sellega (kõik odavas) kolmandal käel – partner passis ja vastane avas 2♠ poolblokiga. Mida teha?


Mina ei tea, mis siin hea mõte oleks, aga otsustasin igaks juhuks kontraga alustada – äkki partner suudab ärtusid pakkuda ja ma saan teha Exclusion Blackwoodi.
Vasakult tõsteti 3♠ ja pärast kahte passi olin põhimõtteliselt samas kohas tagasi. 

Leidsin, et rajan oma panused sellele, et partneril on ärtuhonöör ja kui kümmet ei olegi, siis võib alati mängu tulla kaitseviga – ning tellisin hea õnne peale 6♣.

Pärast paja avakäiku lauastas partner lehe:

♠xxx
♥ÄKTxx
♦xx
♣xxx

ja 13 tihiga ei tekkinud raskusi. 

Minu valikuks olnuks tema lehega küll kas Multi avapakkumine (no on ju ilusam kui nii mõnigi kuuene mast) või 3♠ peale 4♥ (ei tohi lasta end nii lihtsalt pakkumistest välja süüa), aga no mis teha.


Õnneks teises lauas leiti sarnase alguse järel 6♣ peale üles 6♠ tõke. Kuna ma vastaste kaarte ei tea, siis ma ei tea, mis selle tegelik saatus pidanuks olema (-100 või -300 ilmselt), kuid igatahes ei olnud seal kaitse parim võimalik ja kui tolm oli hajunud, oli tulemuseks 6♠x =, +1210. Nii et selline haruldane topeltslämmi lugu – ma ei ole kindel, et mul varem midagi sellist reaalselt ette on tulnud.

No comments:

Post a Comment