Monday, August 20, 2012

20. august


Jälle siis üks mu patserdustest bridžiolümpial (palju neid enam ei tule) – ja jälle selline lasteaiatasemel viga, mille tegelikult peaks juba autopiloot ära elimineerima. Nimelt „õnnestus“ mul Brasiilia vastu kohe esimeses jaotuses taha mängida geim – ei tea, kas oli selles süüdi siis kehv sisseelamine või see, et me pidime mängima uues ülekandesüsteem (bridgereader oli vist selle nimi) ja meil tekkis esimese jao ajal selelga väikseid probleeme, mis hajutas kontsentratsiooni.
Jagu ise järgnev (mina Nordis)















Pakkumine:

Lauri____Ost___Leo___West
1♠______DBL___2♥____pass
4♠_____pass…

Leo 2♥ oli siin hea padatõste.

Avakäiguks tuli ♣E ja ma rajasin oma mänguplaani eliminatsioonile. Kavas oli risti kätte lüüa, ruutud ära võtta ja käia väike pada vastu lauda – kui Ostil on näiteks 1-4-5-3 singelässaga, on mastid elimineeritud ja 2-2 trumbi puhul on mul alati olemas veel üks lauasisek, et neljas risti ära kõpsata ja hiljem kasvõi ♥K lauale panna (ilmselt on ♥Ä taga).

Ühesõnaga mõeldud-tehtud, aga selle asemel et võtta kõigepealt ära mõlemad ruutud ja käia teine risti käest, tõmbasin kohe lauast teise risti (pealtnäha tundus suht ohutu manöövrina) – aga see kõpsati kinni, tõmmati trumpäss ja visati ruutuga välja, üheta. Tagantjärgi targana oleks see plaan võitnud ka näiteks siis, kui kogu muu jaotus oleks olnud sama, aga Ostil 2-4-5-2 jaotus.

No comments:

Post a Comment