Saturday, August 18, 2012

18. august


 Bridžiolümpia jagudest rääkides alustaks siis ühe sellisega, mis vahelduse mõttes hästi välja kukkus – kuues voor, jagu nr. 28.



Jõudsime Leoga ühepoolses pakkumises trumbitageimi Westi käest (1 - 1, 1NT – 3NT) ja avakäiguks sain väikese paja. Loomulikult alustasin ruutukäigust vastu laua marjast, eest pandi soldat vahele ja tagant tuli kliber. Ühesõnaga hea uudis on see, et ruutud on võimalik tegema mängida, aga kui  Südil on Äxx, siis on mul tõsiseid muresid lauasidemega, et need ka kätte saada. Vaatasin siis üle oma muud võimalikud tihiallikad ja tuvastasin, et kui ristis õnnestub kaks tihi kätte saada, siis on mul kolm tihi pajas ja kaks igas ülejäänud mastis. Pidureid mul jagub ja ruutudega pole kuhugi kiiret, samas on vastane sunnitud mind ruutus ka teise korra lauda laskma ja ristit mängides sätin ma lepingu ohtu ainult mõnel väga spetsiifilisel juhtumil. 
Seega käisin kolmandasse tihisse 8, mille peale Süd vajus transsi ja hüppas kuningaga ette ja käis teise paja. Selle võtsin, käisin uue ruutu, mis paljastas selle, mida ma algusest saadik kahtlustanud olin (1-3 jagunemise) ning lauda saades tulin sealt uue ristiga, millele Süd ässaga ette hüppas, karpis sisse oma Ä ja käis ärtut. Sinna hüppasin ässaga peale (läbi laskmisega kiiret pole), tõmbasin E (soldat ei kukkunud) ja oma viimase paja ning viskasin ristiga välja. Süd võttis selle ja pidi käima oma E alt, mis andis mulle üheksanda tihi ja 10 IMPi plussi, kuna teises toas jätkas väljamängija kohe teise ruutuga ja käis üheta.

Turniiri Daily Bulletin oli seda jagu kajastades väga ebaõiglane – kiitis küll Rodwelli ja kedagi USA naistekoondise mängijaist, kes selle lepingu sel moel välja mängisid (lõppseisus olid küll väikesed erinevused, aga põhiidee oli sama), aga minu pingutusest polnud seal sõnagi. 

No comments:

Post a Comment