Saturday, June 16, 2012

16. juuni


Eile viimases matšis (9. voor) tuli ette järgmine jaotus:



Kogu Open-turniiri peale jäi selles jaos geim pakkumata ainult kahel paaril, meil Leoga ja šotlastel (lisaks suutis Iirimaa taha mängida 4♠ ja Soome 5♠). Meie lauas oli pakkumine osamängujaotuse kohta päris pikk:

S(Leo)_____W____N(Lauri)_____E
1♣_______pass_____1♦_______DBL
1♠_______pass_____2♠_______pass
2NT_____pass_____3♣_______pass
3♥_______pass_____3♠_______pass…

1♣ oli tugev, 1♦ lubas 0-7, DBL = ♥ või mustad. Kuna see viitas, et kas suure tõenäosusega on mu ♥KS väärtus lahja, sest ärtu on taga, või siis istub pada neljasega vastas (tõenäoliselt esimene variant, nagu oligi), siis tõstsin oma 3-4-3-3 jaoga kõigest 2♠ (võib-olla olnuks parem 1NT pakkuda). Nüüd hakkas Leo põdema, et ärtukäigud võivad ta trumpkontrollile kehvasti mõjuda ja veeretas vastutuse minu kaela, näidates 2NT + 3♥-ga ära ärtulühiduse. 
Olnuks mul võimalik pakkuda 3NT ja seda oma käest mängima jääda, siis ma oleks nii ka teinud, aga selle kutsemehhanismi tagajärjel oli NT vales käes ja seetõttu oli mul partnerile reaalselt pakkuda trumpamisväärtusteta jagu kolme mängiva punktiga (ärtu KS väärtus on üsna kahtlane), seega kutset ma loomulikult enam vastu ei võtnud. 3NT Südi käest olekski natuke täbar leping (üheksandat tihi ei ole võtta isegi sel juhul kui kaitse paja tagasikäigule pihta ei saa), teises toas mängiti seda lepingut Nordist ja peale ärtu avakäiku tuli kuidagi 10 tihi. 
Nojah, aga kõigest sellest hoolimata, et nii minu kui Leo arutluskäigud pakkumise ajal osutusid õigeteks, tähendas ♠T pudenemine 11 tihi osamängus ja -6 IMPi, ning selle valguses oleks pidanud emb-kumb meist ilmselt rohkem optimismi üles näitama. Mul endal on pisike kahtlus, et pigem Leo – temal on 5-5 jagu ilma raisatud väärtusteta.

No comments:

Post a Comment