Wednesday, June 6, 2012

07. juuni


Esmaspäevase klubi kõige esimeses jaos juhtus selline naljakas lugu:

♠Ä98xx
♥ÄKxx
♦ETxx
♣-

♠Sxx
♥ET9
♦ÄK9
♣ÄKE9

Jõudsime kiirmenetluse käigus 6NT-sse (1♠ - 6NT) ja vastane käis minu heameeleks välja ruutu (lõigates sellega maha partneri neljanda soldati). Hakkasin siis otsast mängima, tõmmates käest ka teise ruutu ja käies kolmanda (Westilt ärtu) ning võtsin ära ka neljanda ruutu, millele käest viskasin paja (Westilt samuti pada).

Juurdlesin parasjagu oma järgmise käigu üle, ehk siis peamiselt selle üle, et kust ma ♥S otsima hakkan ja jõudsin tulemusele, et ilmselt Westilt, sest kui ta 6NT vastu mingist imelikust duublist käis, võiks tal järelikult nii ärtus kui ristis olla mingi ebamugav kombinatsioon (ehk siis tühi soldat). Selle aja peale muutus seni mõttetööga tegelenud West järsku samuti üllatavalt aktiivseks ja pani ♥S täiesti iseseisvalt lauale!

Ma olin selle üle küll tänulik, kuid siiski kommenteerisin, et käik on minu käes, mille peale vaieldi vastu, et ei ole, temal oli suurem pajakliber! Nojah, selguski tõsiasi, et ta oli kaitses 6♠ vastu ja arvas, et ma trumpasin oma ruututegijat ja tema trumpas üle (on alles tundlad inimestel, kohe sai aru, et mul oli tegelikult padatugi, mille ma maha varjasin!).

♥S käigu ma loomulikult aktsepteerisin, aga leppisime kokku, et eelmine tihi kuulus siiski mulle J

Teistel laudadel oli keegi saanud samas lepingus isegi ületihi ja ülejäänud kolm mingis lepingus (ma arvan, et 6♠-s või isegi 5♠-s – keycard ja trumpemand on ju puudu) taha käinud.

3 comments:

  1. Näed sa, jõudsingi ära oodata, millal ma "õpetliku" näitena su blogisse jõuan! Tundlad peaks alles kasvatama. :P Üleeile mängisime kodus ning mina lepingus nimega 7H, kui lauas oli ärtust ATxxx ja käes KJxxx - algusest peale ulus kõhutu(ul)nne, et istub 3:0, kuid lähenesin viimaks ikka valelt poolt.

    ReplyDelete
  2. "Selle aja peale muutus seni mõttetööga tegelenud West järsku samuti üllatavalt aktiivseks ja pani ♥S täiesti iseseisvalt lauale!" :D Aga, Mairi, miks sa siis ruutut kolmandal ringil ei trumbanud?

    ReplyDelete
  3. 6NT tuli ületihi sellega, et professor Westis otsustas ♣10xxxx ruutudele ära visata ja polsterdada oma paja kuningat 3 kliberiga ja nii tuligi ristis 4 tihi.

    ReplyDelete