Friday, June 15, 2012

15. juuni


7. vooru 11. jaotuses oli mul peale kahte passi (kõik odavas) käes järgmine kaart:

♠T85
♥ÄKE
♦932
♣T753

Leidsin, et üheksapunktist masti võib ikka pakkuda ja avasin siis 1♥ - kuna minu käes on tipud, siis ehk suurt trammi ei leia, küll aga võib see vastased maha võtta 3NT-st või siis kui Leo juhtub mind toetama, panna nad arvama, et partneril on ärtus lühidus ja selle pealt natuke üle pressima. Ja lõppeks, mulle meeldib pakkuda. Leo toetas mind 2♥-ga, mis jäi ka mänguks ja pani mulle lauda:

♠KE43
♥T85
♦T74
♣E92

Vastasel geimi ei seisa (teise toa tulemus oli 1NT kaheksa tihiga), mina käisin oma lepingu kolmeta (ma ei valinud parimat plaani ja oleksin pidanud neljata minema, aga vastased suutsid mulle kuidagi ühe tihi kinkida) ja kaotasime 1 IMPi. Ühesõnaga midagi huvitavat ei juhtunud.

Pärast jaotusi üle vaadates tuvastasin, et minu lehega oli ka Thomas Bessis täpselt sama manöövri korraldanud (BBO ülekandes), mängis ilmselt sama kehvasti ja kuna tema vastased olid Balicki-Zmudzinski, mitte mingid šveitslased, käis neljata (ja kaotas 3 IMPi). Nii et ei ole mina ainuke, kellele pakkuda meeldib.

No comments:

Post a Comment