Tuesday, January 6, 2015

6. jaanuar

Guljašiturniiri kõige friigimas jaos jagati mulle kätte 7-6 mastid. Huvitaval kombel ei viidanud partneri lehes küll miski sellele, et asi kahtlane oleks – temal oli 10pp 4-3-3-3ga…

Lauri                      Mirjam
♠ES86542              ♠ÄT7
♥-                           ♥Txxx
♦KT8764               ♦E53
♣-                          ♣ÄT3

pass          1♥         pass            2♣
2♦             2♥         3♦               3♠
4♠           pass        pass            4NT
5♠           DBL       pass             6♥
6♠           DBL       pass…

Kuna üks mu mastidest oli pada, siis otsustasin esialgu kuulata, kui palju vastased arvavad, et nemad võita võivad ja siis peale pakkuda – kui julgen. Igatahes see, et partner lubas mulle ruututuge ja pajatolerantsi kõlas nagu hea märk selle kohta, et vastane 6♥ ära võiks võita, seega lendasingi veel pajaga peale.

Avakäiguks tuli ♣2, lõin selle kinni ja lõikasin pada – ning sain tihi, kusjuures tagant pandi ka masti. Seega nentisin ma oma kurvastuseks, et sai õhutõrjesse mindud, meil on ikkagi kaks tihi saada. Niipea kui ma selle mõtte olin laua taga sõnastanud, tabas mind aga uus mõte, nimelt: „Oot, aga ma võin ju küll õhutõrjes olla, aga see ei tähenda, et ma enda lepingu kaotama peaks!“ – ühesõnaga tuleb ruutu ühe kadujaga lahendada.

Ja nüüd töötas mu avapass üllatavalt hästi – nimelt pakkumise tõttu oli mul kasutada väga palju informatsiooni, mis tegi ♦S leidmise suhteliselt lihtsaks.

Ma eeldasin, et
A) Pada jagub 2 – 1 (ok, seda ma tean)
B) Risti jagub 3 – 7 (avakäik oli ♣2, ülevalt kolmas)
C) Ärtu jagub 6 – 3 (VPV kaks korda pakkus ja PPV oli valmis selle pealt slämmi minema, kuigi tal on ilmselgelt taaspakkumist kannatav risti, seega pigem tal ei ole duubelärtu)
D) Nüüd lööme tulbad kokku ja saame tulemuseks, et ruutu on 2-2.


Nii oligi. Teised tulemused olid 6♠ -1; 5♠ = ja 5♥x -1.

No comments:

Post a Comment