Monday, January 30, 2017

30. jaanuar

Esimest korda elus õnnestus ära teha ka üks klassikaline liigutus, nii et sellest reaalselt ka kasu oli.

Võistkondlike meistrikate kuuendas matšis (jaotuses 92) anti mulle kätte selline kaart (esimene tsoon, odav kalli vastu):

♠95
♥Ä9
♦Ä86
♣KST843

Avasin 2♣ (precision), järgmine käsi pakkus üle 2♦, Leolt 2♥ (NAT NF) ja neljas käsi lõpetas pakkumise 3NT-ga.

Nüüd on vaja avakäik leiutada. Kuna ma olin suhteliselt kindel, et ikkagi minu mast on see, mida peaks käima (partner on ilmselt nõrk ja ärtuga alustades ma pigem lahendan vastase muresid, samas on mul enda masti juurde kaks sisekut), siis käisin lauale risti.
Ning kuna ma nkn eeldasin, et mu avakäik kingib väljamängijale tihi, alustasin ♣K-ga – äkki on kellelgi emand singlis. 


Lauda ilmuski nagu tellimise peale ♣E singlis ja leping keris kaheta. Kuna leping oli niigi ülepingutatud, viinuks selle taha ka väikese risti avakäik, kuid sellest hoolimata tegi õnnestunud avakäik heameelt. 
Kogu jagu on SIIN

No comments:

Post a Comment