Wednesday, June 29, 2016

29. juuni

Testi partneriga kokkuleppeid:



 Jagu on pärit taas EMi esimesest voorust Fääride vastu (mina West, Leo Ost).

Nord avas pakkumise 2♦-ga (Multi), Leo pani kontra ja Süd otsustas, et blufib 3♣. Ma siis leidsin, et alustan pakkumist 3♦-ga, eks näis, mida Leo selle peale ütleb – ja ootan senini, et ta midagi vastaks. Ühesõnaga panime pärast avakäiku kirja +190 ja teisest toast laekus -800 (6♠ kontraga neljata). See kusjuures ei olnud üldse mitte kõige halvem tulemus meie liinis, sama kordasid sakslased Schwedt-Linde (tõsi, neljas ruutus) ning Inglismaa paar Robson-Forrester maandus üldse 4♠-s, mille käis viieta.


Probleemi põhjustas teadagi mu 3♦ pakkumise interpretatsioon. Mina leidsin, et kuna ma vabast positsioonist pakun kolmandal korrusel masti, millele partneri kontra otseselt ei vihja, siis peaks see olema sundiv. Leo arvas, et kui ta kontra 2♦ peale on alates nõrgast NT-st, siis ma arvestan sellega ja tugevama lehega pean midagi agressiivsemat pakkuma ning 3♦ võib olla lihtsalt võitlev osamängu pärast.  Vist sai esialgselt kokku lepitud, et menetleme seda asja „minu moodi“, aga ilmselgelt on vaja rohkem mõttetööd teha selle järgnevusega. Huvitaval kombel võistkonnakaaslaste pealt järgi testides ei saanud me samuti ühest vastust: Maks ütles, et neil Tiiduga oleks see mittesundiv, Vasja kohaselt neil Sveniga aga sundiv…

3 comments:

  1. Huvitav oleks teada, mida Tiit ja Sven objektiivselt oleksid môelnud...
    Mul Olliga läks ka nii, et mina pidasin mittesundivaks ja Oll sundivaks. Pärast arupidamist jäime selle üldise põhimõtte juurde, et TO kontra peale mastipakkumine ei sunni üheski seisus

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Võta Westilt ära mõlemad ässad ja pärast partneri väljavõtukontrat (15+) on 8(+)-punktise vabapakkumise passimine Eastist normaalne, sest ta oli niigi tulnud vahele alajõuga (mida ta ei tohiks teha).
    Aga West ei ole ka patust puhas, sest antud lehega peaks ta panema Südi 3C-le kontra. 15 punkti vastas on tema leht liiga hea, et passiivselt 3D pakkuda.

    Seega kaks halba otsust järjest. West arvas, et 8+ punktiga 15+ vastas, pakub East vähemalt ühekorra veel ja East, et partneri 8-11 vastas on ta teinud endast kõik osamängu pärast võistlemise nimel.

    Seekord ei läinud õnneks ja kui kellelegi tuhka pähe raputada, siis ikkagi Eastile!

    ReplyDelete