Wednesday, June 2, 2010

2. juuni

Eile õhtul otsustasin enne magamajäämist natuke aega parajaks teha ja BBOs mõned jaod toksida. Üks paremini õnnestunuid oli järgmine (aga põhiline point ei ole mitte selles, mis toimus jaotuses):

Kuna partner oli passinud ja tsoon soodne, otsustasin vastaseid natuke pressida ja seetõttu paning tõkestava 3♣. Kui rannakaga avaja selle üles võttis ja tagumine käsi läbi ei passinud ning pakkus 3♠, siis tundus, et võiks võidelda veel, aga samas peaks andma partnerile võimaluse seda lepingut trammida, kui tal ristis suurt midagi ei ole, sest
A) vastastel on piiratud avang vastu passinud kätt ja vähemalt vastaja peaks olema suhteliselt ühtlane (ja pigem ka avaja – partner on passinud ja ta ei pakkunud 3 ruutut)
B) partner teab, et ma omast käest trammida ei saa (ma olen tõkestanud) ja kui tal ei ole kaitset, siis läheb nelja ristisse ära. Ning me oleme odavas tsoonis.
C) partner teab, et mul peab mingil määral kaitset olema, muidu ma ei kontreeriks.
Noh, võib-olla on mõned mu eeldused natuke soovmõtlemine, aga lõppeks keset õhtut BBOs lõõgastumiseks bridži togides võib ju asju lõdvemalt võtta ja mängu huvitavaks keerata. Oli mis oli, kontra töötas igatahes nagu unenäos ja laekus +800.
Selle peale mingi kiibits (nimega Raygee13) kribas mulle järgmise teavituse: „If you do not stop I will report you to the Bridge Base.“
Ilmselt siis tüüp vaatas, et mingi jura toimub, sest kuidas on võimalik singliga kontreerida ja leida partnerilt neljane mast vastas, mul pidi selle kontra jaoks ikka mingit illegaalset infot olema. Ilmselt tõkestanud käest „edasipüüdliku“ kontra mängimine ei mahu mõnele kuidagi pähe. Aga noh, minu arust oli väga inetu temast igatahes sedasi plõksima tulla, kui selgus et õhtul nelja kätt ikkagi hästi kokku ei saa, siis „lõbustasin“ ma end sellega, et kirjutasin ta käitumise peale BBOsse kaebuse, et nad võiks talle sellise killu eest märkuse ikka teha. Näis mis sest saama hakkab.

No comments:

Post a Comment